MIE17

Project Info

MIE17 Case Study

Client:

Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE) is hét event waar de laatste trends op het gebied van marketing, insights, onderzoek, big data, customer journey en social & digital marketing worden gepresenteerd. Het event is jaarlijks georganiseerd door de MOA (Marktonderzoek Associatie Nederland) waar meer dan 2500 marketeers, insights professionals, webanalisten en datamanagement experts komen om te netwerken en kennis met elkaar te delen.

Challenge:

MOA wenste een informatieve, real-time en interactieve mobiele applicatie die de bezoekers vooraf aan en tijdens het MIE congres kunnen gebruiken. Haar doel was om het klanttevredenheid door betere customer journey te verhogen.

Solution:

Wij hebben een data-driven app voor de MIE ontwikkeld waarbij de interpretatie en verwerking van data centraal staat. Geïntegreerde real-time features zorgen voor een optimale beleving en user experience. Gebruikersvriendelijk Content Management Systeem, drukte- en interesse-indicatoren en realtime tevredenheidsonderzoek gekoppeld aan de werkelijk aanwezigheid van de bezoekers per lezing ondersteunen de organisatie bij het evenement. Wij koppelen alle informatie realtime terug aan de organisatie en de bezoekers door onze maatwerk dash-en billboards. Vervolgens, hebben we de ticket-en registratie systeem en de App aan elkaar gekoppeld om de data processen te optimaliseren en om fraude bij de beoordeling uit te filteren. Netwerkmogelijkheden, real-time push notificaties, reminders, dynamische plattegronden en programmagegevens, deelnemerslijsten, social media integratie en Google Maps zorgen voor de gebruikersvriendelijkheid van de App.

Solution in Numbers

5000+ keer gedownload             

85% van bezoekers maakt gebruikt van de app gemiddeld per event

3 jaar in samenwerking

x
Download NU de MIE18 app! Nee, bedankt!